„Zmieniamy siebie, zmieniamy kolej” – H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych w nowej odsłonie wizualnej.
Konsekwentnie realizowany od 2017 roku program restrukturyzacji H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych, rozwój i doskonalenie organizacji przedsiębiorstwa stały się podstawą zmiany wizerunku zakładu. Stąd decyzja o wprowadzeniu nowego logotypu oraz identyfikacji wizualnej spółki.
Zakład utrzymuje dotychczasową nazwę, zmianę wprowadza w warstwie graficznej logotypu. Podstawą komunikacji jest trzyliterowy skrót FPS, stanowiący w swej dynamicznej formie łącznik z historią przedsiębiorstwa sięgającą 1919 roku. Logo komunikuje stałe dążenie FPS do doskonalenia, dynamikę działań i gotowość do zmian, w zgodzie z misyjnym hasłem: Zmieniamy siebie, zmieniamy kolej.
Spółka zadebiutuje w nowej wizualnej odsłonie na najbliższych targach Innotrans 2018 w Berlinie.